Thursday, May 03, 2007

Guess What I Did Last Night...

Go ahead and guess. I will give you hints.

It’s fun and dirty and involves another person and I’ve never done it before.

20 Comments:

Anonymous denise d said...

Well, I know, cuz you told me... and Yes, it IS Fun and naughty and Best shared with That Someone Special.

Been there, done that.
Yah, surprising to come from me, cuz I have such a conservation facade :-D

9:17 AM  
Blogger Effortlessly Average said...

Well, it obviously didn't involve ketchup and you and me naked, because I'm pretty sure I'd remember that for the rest of my life.

Frankly my dirty mind can create all manner of possibilities. hehe.

10:07 AM  
Blogger The Grunt said...

Um, mud wrestling!

10:13 AM  
Anonymous denise d said...

Ummmm.... conservative.
Conservation is good, as is recycling and freecycling.
But me = conservative facade *LOL*

10:33 AM  
Blogger heatherfeather said...

fingerpainting of the human form from a live model.

10:59 AM  
Blogger Crystal said...

denise - we all have our dirty sides. and my experience does not even scratch the surface of your exploits!!! i WISH i had the balls to do something like you did last night.

effortlessly - i love ketchup on everything except for weiners. there is a time and a place for ketchup... :)

grunt...nope! i am hoping to get some good ideas here from the imaginations of all the truly sick people who read my blog. and then i will do them. :)

heatherfeather - you are RIGHT! about the nude part anyway.

1:11 PM  
Anonymous denise d said...

Oh, I Bet You Would, given the opportunity, willing participant and similar location
Hehehehehehe >:)

1:55 PM  
Blogger Crystal said...

i don't know if i could ever be that bold. perhaps i could be your grasshopper and you can teach me?

1:58 PM  
Anonymous denise d said...

Nothing to teach, Girl... just need a couple vodka tonics and an itch ;-)

2:38 PM  
Anonymous slug said...

Does it involve being on all fours and/or Hershey's Syrup?

3:46 PM  
Blogger bronxbt said...

well, scrabble is a game best shared with a friend!

good on you!

did you score extra points for using the Qu?

6:45 PM  
Blogger Sean said...

what, what?

8:43 PM  
Blogger The Grunt said...

Denise, I thought that was our little secret.

Oh yeah, GO JAZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!

1:33 AM  
Blogger goldennib said...

Grunty stole my guess. So how about full body finger painting.

3:32 AM  
Blogger Crystal said...

denise - and the ability to give people orders instead of take them!

slug - no, but that is a good one. note to self: chocolate milk in the dog bowl.

bronx - yes! queef! which is actually my boyfriend's nickname pre-me. kinda makes you wonder, huh?

sean - you kidding? i am not really going to tell. just wanted everyone to guess so i can get some sick ideas for next wednesday night.

grunt - it was YOU?! omg. you're the man!! yay denise!
GO ROCKETS!

goldennib - another good one. yay for getting messy!!!

7:17 AM  
Blogger Jerk Of All Trades 2.0 said...

Digging for clams?

8:49 AM  
Blogger The Grunt said...

Shucking corn while riding naked on a horse tandem?

10:26 AM  
Blogger Crystal said...

jerk - not a flan of the clams. too gooey to eat.

grunt - HOLY SHIT! are you psychic?? you should have your own hotline!

11:33 AM  
Blogger Neal said...

A saltwater enima?

2:57 AM  
Blogger Crystal said...

neal - that is so 1994.

7:02 AM  

Post a Comment

<< Home